Wednesday, August 13, 2014

Mari Bertanding Untuk Dapat Hadiah KTM


Mari masuk bertanding. Apa sahaja yang korang rasa menarik tentang KTM. Pengalaman yang kita feel yang terkait atau berkaitan dengan KTM. Apa sahaja. Diulang..apa sahaja. Mengikut kreativiti anda.

Dah kenapa tetiba aku promote kisah pertandingan fotografi ni? Memandangkan aku ada misi dengan keretapi kebelakangan ini, aku semacam teruja dengan kisah kehidupan KTM. Dan secara kebetulan ini yang aku temui. 

Bagi korang yang belum mengetahui atau berminat, boleh la sama-sama join. Peraduan ini terbuka kepada semua rakyat Malaysia melainkan mereka yang tertentu mengikut terma & syarat. 

Sila download borang peraduan di SINI atau dari laman web FUJIFILM.

Tarikh tutup seperti yang tertera : 20 September 2014. Sebarang pertanyaan lanjut boleh la menghubungi pihak berkenaan kerana aku hanyalah berkongsi. (Smiling)

Hadiah lumayan yang menanti anda


Cepat-cepat sebelum terlewat. Good Luck u all. 

2 comments:

dear anies said...

Nk join jg laa

Unknown said...

Anies : mehla, join ramai²..mana tau ada rezeki, menang plak hehehe....